loading...
وبلاگ تفریحی
AMIRHISSEIN بازدید : 78 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، خبرگزاری اشپیگل به تازگی با شاهین نجفی خواننده هتاک مصاحبه ای کرده است که قسمت هایی از آن در ذیل می آید:
اشپیگل: آقای نجفی شما حالا نزدیک به 3 هفته است که پنهان شده اید، با زندگی روزمره چه می کنید؟
نجفی: می خوانم، می نویسم، گیتارم رو با خودم دارم. من به تهدید اصلا فکر نمی کنم.
اشپیگل: آیا کسی شما رو ملاقات کرده؟
نجفی: نه، هیچکس. فقط مدیر برنامه هام و آقای والف راف.
اشپیگل: شما در آلمان ازدواج کردید. برخورد خانواده شما با این شرایط چه بود؟
نجفی: دشواره، ترجیح می دهم بیشتر در این مورد حرف نزدم.
اشپیگل: آیا با خانواده تان در ایران تماسی گرفته اید؟
نجفی: با چند تا از دوستانم تماس داشتم. آنها مشکلی خاصی نداشتن. مادر من قضیه رو فهمیده، اون خیلی پیره.
اشپیگل: پدر شما چه کار کرده است؟
نجفی: پدر من وقتی 5 سالم بود مرد. او توی اداره پلیس کار می کرد.
اشپیگل: کجا بزرگ شدید؟
نجفی: در بندر انزلی، شهری در شمال ایران. من یه فروشگاه سازهای موسیقی بین سال های 2000 تا 2004 داشتم و بعدش ایران رو ترک کردم.
در ادامه این مصاحبه، شاهین نجفی مدعی می شود که در نوجوانی یک فرد بسیار مومن و مذهبی بوده و حتی می خواسته قاری قرآن شود؛ تا اینکه زمانی که قرآن را با قرائت یک مصری در مسجد می شنود.
او در این باره می گوید: «این موسیقی قرآن عمیقا منو به خودش فرو برد و اشکم رو جاری کرد. از یک پسر بچه ای که آنجا بود پرسیدم این چه موسیقی هست و اون به من گفت. طول نکشید که که من دوباره به چنین موردی برخوردم. او در جنوب آلمان زندگی می کرد، گیتار میزد و پینک فلوید گوش می کرد. من دریافتم که علاقه و اشتیاقم به خواندن قرآن مسیری است که به پایان خودش رسیده است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام خواننده(رپ&پاپ)فار30را دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 243
  • بازدید کلی : 4,344